![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | |||||
![]() | ![]() | ||||
![]() | ![]() | ![]() | |||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | Tunezyjskie porty | ![]() |
Porty w północnej Tunezji, mimo, że dziś nie wyglądają okazale, w starożytności były podstawą potęgi Kartaginy oraz źródłem jej gospodarczego rozwoju. Prawdopodobnie mieściło się tu aż 220 okrętów wojennych. Północny basen był bazą marynarki wojennej. Południową zatokę wykorzystywano jako port handlowy.
![]() |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
Współczesne porty tunezyjskie nie dominują potęgą militarną. Mają natomiast niepowtarzalny urok, przyciągający rzesze turystów.
|
||
![]() |
![]() |
|
||
![]() |
![]() |
Autor: Katarzyna Kemus
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ||||
![]() | |||||
![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |